Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Grand Magus - Hammer of the North


Οι Grand Magus ήδη από τον προηγούμενο δίσκο τους (Iron Will) έδειξαν τα δόντια τους, και πως το ΄έχουν΄για να ανέβουν στα μεγάλα σαλόνια.Το αποτέλεσμα ήταν η μεταγραφή τους απο την Rise Above στην Roadrunner και όπως ήταν φυσικό οι προσδοκίες ανέβηκαν.Εγω προσωπικά ξίνισα την φάτσα μου διαβάζοντας το νέο, αλλά όπως φαίνεται, τύπους σαν εμένα έφτυσαν στα μούτρα οι Magus με αυτή την κυκλοφορία...
Προσπαθώ γενικά να μην γράφω στο blog για τέτοιου επιπέδου κυκλοφορίες, διότι απλά ακούς τόσες πολλές γνώμες που η δικιά μου μάλλον περρισεύει, αλλά πραγματικά μοιάζει να μου έχει γίνει νέα μανία το Hammer of the North.

Mετά την τρίτη ακρόαση προσπάθησα να βάλω στην άκρη το γνωστό παιχνίδι, τι μου θυμίζει το κάθε σημείο των τραγουδίων, και πραγματικά απο εκεί και πέρα ξεκινάει η διασκέδαση:Doom και heavy όσο πρέπει, μελωδικό στα ρεφραίν με σκοπό να τραγουδιώνται, με δυνατά μπασίματα τύπου ΄βγαίνω και παίρνω κεφάλια κουφάλες΄, αλλά πάνω απο όλα, με ψηλά το λάβαρο του power trio, που θέλει κάθε αραιοκατοικημένη μπάντα να παίζει πιο heavy από οποιαδήποτε άλλη μόνο και μόνο γιατί μπορεί. Respect.

Στα συν πρέπει να συμπεριληφθεί και το εξώφυλλο σχεδιασμένο απο τον Necrolord, που μπορεί να πείς οτι πλέον είναι ψιλοκλασσικό αλλά μετά απο τόσα χρόνια, τέτοια είδους απεικόνηση για τους metalheads είναι ασύγκριτης όμορφιας, σαν να βλέπεις απο μακριά το χωριό σου μετά απο πολλά χρόνια, π.χ. 1,2,3.



Ενα σπαθί και ένα άλογο...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...