Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Lynyrd Skynyrd - One more from the Road


Είναι μερικά ερωτήματα στην μουσική που ο καθένας μπόρει με ευκολία να απαντήσει.Εμμέσως ο Batman έκανε την ερώτηση, ή μάλλον έριξε το θέμα στο τραπέζι.Ποιός είναι ο αγαπημένος live δίσκος.Ταυτίζομαι απόλυτα στην θέση του για την μαγνητοφώνηση ζωντανών εμφανίσεων, που σημαίνει οτι τον όποιο Live at τάδε δίσκο, κατα κύριο λόγο τον ακούω απο μία εώς καμία φορά.Εκτός από λίγες ηχηρές εξαιρέσεις.
I'd like you to welcome some friend of ours... Lynyrd Skynyrd!
...μέτρημα στα ντραμς και μπάσιμο με ψυχή και καρδιά στο εναρκτήριο Working for MCA.Ο μακαρίτης έλεγε ότι προτιμάει να είναι ξυπόλητος στην σκήνη για να την νιώθει να καίει.Και πως να τον αδικήσεις.24 χρόνια μετά η σκηνή του Fox Theater της Atlanta ακόμα καυτή πρέπει να είναι.Στα αυτία μου δεν φτάνει μέσα απο τα ηχεία μονάχα ένας Live δίσκος, μια ηχογραφημένη ζωντανή εμφάνιση των Lynyrd Skynyrd. Ολόκληρη η μπάντα ορμάει και με κάνει να σιγοτραγουδάω, να παίζω ντραμς και κιθάρα μα πάνω απο όλα να κλείνω τα μάτια και να μεταφέρομαι στον χωροχρόνο.Born too late σου λέει μετά...Εχουν έρθει στιγμές στην ζώη μου που οι στίχοι εχουν ερθει στο μυαλό μου, άλλοτε σαν να ήταν συμβουλές που μου είχε δώσει κάποια στιγμη ένας φίλος, και άλλες φορές σαν να ήταν το έξυπνο punchline που έλειπε απο μια αστεία ή ειρωνική στιγμή που τέινω στην φαντασία μου να αναπαράγω κινηματογραφικά.Με λίγα λόγια τα τραγούδια που περιλαμβάνει το One more from the Road αξίζουν ακόμα και να ζήσεις την ζωή σου σύμφωνα με αυτά.Βέβαια έχουν προήγηθει δισκάρες στις οποίες περιλαμβάνονται, αλλά τωρα τα πράγματα είναι αλλιώς.Και ίσως μόλις τώρα ,γράφοντας αυτες τις γραμμές, κατάλαβα τον ουσιαστικό λόγο που που λατρεύω αυτο το άλμπουμ.Νιώθω οτι έχω μπροστά μου το συγκρότημα να μου λέει αυτες τις ιστορίες.Τον ίδιο τον Van Zant να μου λεεί τις προσώπικες του αξιώσεις, της εμπειρίες της σύντομης ζωής του. Η μουσική και οι στίχοι δεν φτάνουν σε εμένα μέσω της κονσόλας ενώς ηχολήπτη, άλλα κατευθείαν απο τις χορδές, τα δέρματα, τα πλήκτρα και τα λαρύγγια μιας συγχορδίας ανθρώπων που ηχεί τέλεια στα αυτία μου.
Διάολε, γυρνάω αλλη μια φορά απο την αρχή το βινύλιο πριν πέσω για ύπνο, αν και ξέρω πως δεν θα το κάνω για τελευταία φορά απόψε...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...