Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Blowback - 800 miles


1. The Only Thing I Have
2. The Big Black Hole
3. No Soul
4. Butterfly
5. Dead man's Blues
6. Fool
7. Crossroads
8. Away From The Planet
9. Water In My Wine


Οκ. Τι δίνουν στους Σουηδούς? Τους ποτίζουν κάτι συγκεκριμένο? και αν ναι, που θα βρώ και εγώ? Φταίνε οι ομαδικές σάουνες? και αν ναι, που θα βρώ και εγώ? Τους έχρισε κάποιος συνεχιστές της 70's παράδοσης? Δεν ξέρω τι να πώ. Μπορεί βέβαια να είμαι και πολύ θετικά προκατηλημένος με την συγκεκριμένη φυλή, μιας και εγώ με At The Gates και In Flames μεγάλωσα. Το μεγαλύτερο μυστήριο όμως είναι πως ακριβώς βρέθηκε αυτός ο δίσκος στον σκληρό μου (home is where the hard disk is λένε), Δεν θυμάμαι να τον έχω κατεβάσει, όμως βρέθηκε εκεί, απρόσκλητος και parole αυτά καλοδεχούμενος.



myspace.com/blowbackband
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...