Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Asteroid - II


Garden
Disappear
Karma
Edge
River
Lady
Towers
Fire
Time

Οκ το ξέρω πως μπορεί να είμαι λίγο καθυστερημένος (πάρτο όπως θες) καμιά φορά με τις κυκλοφορίες δίσκων, release dates και τα λοιπά, οπότε μπορεί αυτή την στιγμή να σκέφτεσαι 'Μα καλά τώρα το 'μάθες?' , όμως δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Μετανιώνω, μόνο γιατί αυτός ο δίσκος δεν γέμιζε τις ώρες μου με ποιοτικό rock μέχρι τώρα. Οχι πιά όμως. Μιλάμε για το άλμπουμ που μέσα στα 44 λεπτά που διαρκεί με έκανε να βγάλω από πάνω μου μιάς εβδομάδας εξαντλητική κούραση, αλλά και ταυτόχρονα να νιώσω πως παρακοιμήθηκα.
Τρία πράγματα για το τέλος:
  1. Είναι ανάγκη να πω πως είναι Σουηδοί?
  2. Η μουσική ακούγεται καλύτερα με παρέα,
  3. Πόσο δίκιο είχε ο Keyser?
Και τώρα εγώ υποτίθεται πως θα διαλέξω ένα κομμάτι τού δίσκου που μου άρεσε πιο πολύ.Αμ δε,


4 Say something...:

Keyser είπε...

1ον. Ο Κάιζερ έχει πάντα δίκιο.
2ον. Το Towers είναι από τα κορυφαία κομμάτια που έχουν γραφτεί ποτέ, σε αυτό το είδος.
3ον. Ο δίσκος είναι ένα έπος. Μελωποιημένη μελαγχολία αλλά τόσο, μα τόσο όμορφο.
4ον. Ο Κάιζερ έχει πάντα δίκιο.

banshee είπε...

1ον.Ο Kαιζερ ειναι ποοοολυ μπροστα.
2ον.Karma και τα μυαλα στο χωμα.
3ον.Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΙΝΑΙ MASTERPIECE!
4on.Ο Καιζερ ειναι ποοολυ μπροστα.

SO I DIE WITH A SMILE ON MY FACE...

Φύσκος είπε...

Κύριοι, δε λειτουργεί το rss.

Azarak] είπε...

Κωλοχανείο κανονικό όμως! Χαχαχα
Ευχαριστούμε για ειδοποίηση!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...