Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Rockwave Festival 2012: Update

Με μια ωραία ντρίμπλα, η Didi κατάφερε τελικά να κάνει την ακύρωση των Sabbath να μοιάζει λιγότερο επώδυνη. Όχι μόνο επιβεβαιώθηκε ότι τελικά θα εμφανιστούν οι Slash και Zakk Wylde (μαζί με Bulter και Gus G), αλλά κάνουν και την έκπληξη και φέρνουν και τους Unisonic (ή αλλιώς το συγκρότημα-αναβίωση των Helloween με Kiske και Hansen) την ίδια μέρα.

Όσοι είχαν πάρει από πριν εισιτήρια, ισχύουν ως έχουν. Αν δεν τους ενδιαφέρει πλέον μπορούν να τα εξαργυρώσουν στο ticket house και για όλα τα καινούρια εισιτήρια η τιμή διαμορφώνεται στα 50 ευρώ για περιορισμένο αριθμό και μετά την εξάντληση αυτών, στα 58 ευρώ. Στο ταμείο τα εισιτήρια θα κοστίζουν 65 ευρώπουλα.

3 Say something...:

batman είπε...

Είμαι από τους τυχερούς που έχουν δει και Black Sabbath και Ozzy. Θα προτιμούσα τους original Sabbath αλλά στην παρούσα φάση είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να γίνει. Slash, Wylde και Gus G. σκίζουν live. Άντε να δούμε και τι ψάρια πιάνει ο Kiske εν έτη 2012. Ά και Keyser, νομίζω ότι ήθελες να πεις "λιγότερο επώδυνη"!

Keyser είπε...

Λολ! Ήμουν μεταξύ του να γράψω "λιγότερο επώδυνη" ή "πιο ανώδυνη" ή κάτι τέτοιο και μπέρδεψα τα μπούτια μου. Το διόρθωσα.

Amberclock είπε...

Μάλιστα. Δεν θα με χάλαγε να δω κάτι τέτοιο ακόμα και εν έτει 2012 μιας και είναι μεγάλη αδυναμία μου ο Kiske και γενικότερα οι Helloween, αλλά τέτοια λεφτά δεν τα πληρώνω, γαμώ. Ντου από παντού.

Καρδούλες ωστόσο για τον Butler.

Μισό να αποδείξω οτι δεν είμαι ρομπότ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...