Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Παρτυ στο 13ο Οροφο


Μολις εμαθα οτι το Σαββατο 4 Δεκεμβριου θα εμφανιστει ζωντανα στο Gagarin 205 ο Roky Erickson.Για δεκατα του δευτερολεπτου τα ματια μου εβλεπαν διαφορα χρωματα και το δωματιο μου γεμισε ευηχες μπουρμπουληθρες.Μολις ξεθωλωσα,θυμηθηκα οτι θα ειμαι φανταρος.Eλπιζω ο Azarak να παρευρεθει και να σωσει την ψυχη μου.

5 Say something...:

Azarak] είπε...

Ελπίζω να εννοείς 4 Νοεμβρίου αλλιώς θα πετύχεις το χρονικά παράδοξο. Η μήπως το έχεις πετύχει ήδη?

Amberclock είπε...

4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕΣ ΑΝΑΚΟΠΗ ΑΛΗΤΗ ΑΛΥΠΗΤΕ ΣΑΔΙΣΤΗ

batman είπε...

ζητω χιλια συγνωμη συγχωρηστε το σοκ μου.4 δεκεμβριου

morgana le fey είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
morgana le fey είπε...

Ωραιος τίτλος, ωραία εικόνα και ωραίο τραγούδι !! Αν και όταν είδα τον τίτλο στο facebook καταχάρηκα και περίμενα άλλο ποστ..(πολλά ζητάω ε??) Ενδιαφέρον live ακουγεται

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...