Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Aντιφασεις

Απο τη μια οι στιχοι του πρωτου τραγουδιου.Απο την αλλη του αλλου.Nιωσε και τα δυο.Aν νιωθεις,εισαι αντιφατικος.Εγω προφανως και νιωθω,ειμαι πολυεκατομμυριουχος και αντι να εχω βιτσιο με τις μετοχες εχω με το να δρασκελαω ταρατσες τα μεσανυχτα.Για το πρωτο εχουμε video-εξωφυλλο στο υψος της περιστασης και στο υφος της περιρρεουσας ατμοσφαιρας.Για το αλλο παλι το μονο που βρηκα ειναι μια χαζη παρουσιαση εικονων απο το αγαπημενο μας 90's(?) ζευγαρι Vegeta και Bulma.Η Marianne Faithfull μου αρεσει πολυ.Τους Twisted Sister παλι,τους ψιλοαντιπαθω περα απο αυτην την κομματαρα.



Και οταν τα πραγματα περιπλεκονται σε τετοιο βαθμο,το καλυτερο ειναι να παω να ακουσω λιγο Motorhead.

2 Say something...:

Azarak] είπε...

Ρε συ η Faithull είναι ίδια με καποιον αλλό σε εξωφυλλο δίσκου. Με ποιόν?

batman είπε...

με τον κωστα τουρνα?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...